lördag, mars 14, 2009

uppdatera och utmana

nu uppdaterar jag
nöjda? :)
händer så mycket i mitt extremt spännande liv att jag har svårt att hinna uppdatera. hehe.
Nejvars, men internet suger, orkar inte blogga på jobbet och det är alltid fullt hus hemma.
Idag är jag dock själv, ett tag till iaf.
Baguetterna är redo att slängas i ugnen och skräptvn är påslagen. Slappdag är sweet.

Ikväll ska vi på bio, blir Män som hatar kvinnor. Ska bli kanonkul, tycker böckerna är väldigt bra och har bara gått och väntat på filmen, trodde det skulle ta längre tid innan den kom hit, men det gick fort faktiskt! Hade premiär igår.

Igår var jag och Milla hos Marthe, vi blev bjuda på middag, kjempekoseligt! :) Sen spelade vi ölspel med kortlek, det blev mycket skratt och straffklunkar!
Kvällen fortsatte på Hard Rock och sen vidare till Yatzi. Dock är inte utelivet något att rekommendera en fredag alltså. Trodde inte det om Oslo men men..

Sen har kristin utmanat mig för läänge sen på att svara på massafrågor, jag började svara på dom, men då gav sig internet så då sket jag i det, sorry larry men det får bli en annan gång!!

Nu är ugnen varm, så nu ska jag resa mig och göra lite nytta!

Hadee

1 kommentar:

Anonym sa...

män som hatar kvinnor är superbra!