fredag, mars 06, 2009

vi har en öppen spis/eldstad, kalla det vad du vill-.

.. så jag har gjort upp en brasa. Jag fryser massor
är väldigt ruggigt här nu, snön börjar försvinna, man kan gå på
gatorna utan att halka eller pulsa fram. It feels good!

Igår var jag och Marthe och fikade, hittade äntligen ett mysigt litet ställe! Helt supert! Dock stängde de kl 19 och då var ju inte vi trötta på varandra så vi gick vidare till Hard Rock och tog en öl, eller två. Trevligt Trevligt!

Men veckan i allmänhet har slitit ut mig så jag ska nog slänge mig i soffan nu, beundra min brasa, ta en bok och bläddra i om jag orkar eller slötitta på tv. Blir inga större aktiviteter ikväll alltså.

Förresten fick jag gå före en man i kön i matbutiken idag för jag hade så lite saker, han förgyllde min dag! Inte ofta man möter vänliga själar, dom flesta kniper mest käft och vaktar på sin plats (s0m jag, haha). Att le mot någon på stan borde man göra oftare, även fast man inte känner personen i fråga så tycker jag minsann att man blir lite gladare!


Le mot världen folks!! Det tänker jag göra!

Lots of Love!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är den fin min lilla netbook.. Så liten , söt och smidig.... Tar ingen plats alls!! När vi ses så kan du på ta på den!!

Anonym sa...

UPPDATERA!!!!!!

Anonym sa...

var e utmaningen då? :)