fredag, januari 23, 2009

wonderful friday

Jag har tidigvakt idag och det ær fredag, det ær inte helt fel alltså
får gå hem 14.15. Nu sitter jag och har lunch och bara latar mig.
Risken finns att jag måste gå och ha vakt ute nær barnen sover och det har
jag ingen lust med idag. Kallt, ruggigt, bløtt och grått. Skona mig.
Man kanske skulle ta och skicka ut en vikarie?! hehe, vara lite ondskefull!!
vilken bra idè! :p

Igår hade mina roomies en kamrat på besøk, en væninnans pojkvæn.
Det var trevligt, de åt gott, jag hade redan ætit min mat men men..
och drack lite vin, det smakade jag av, mumsfillibabba sæger jag bara!
Måste fråga vad det vinet hette før jag tycker inte om rødvin men
det dær var slurpigt! Efteråt spelade vi cluedo och åt æpplekaka som tina
bakat! Det ska ju erkænnas att Tina ær den som ær mest før att laga mat
hemma, inte mig emot :)

Men ikvæll tænkte nog jag iaf baka, før det ær attans gott med bakverk.
Ska væl surfa in på nån sida hær nu och sitta och læskas øver vackra bakverk resten av min rast.
Ha det bra allesammen!

over and out snøgubbar..

2 kommentarer:

Anonym sa...

uppppdateraaaaaaaa!

Anonym sa...

Det var ett bra tag sen du skrev ngt *upplysa* Men vad skönt att få komma hem i helgen. se till att du blir ordentligt bortskämd!

Love ya!