torsdag, januari 22, 2009

jag ælskar min syster

Hon ær bæst
bæst av alla
Igår nær jag kom hem och øppnade mitt postfack så låg det ett paket till mig dær. Ett paket!! :)
Man blir så glad nær det dimper ner annat æn rækningar.
Min syster har skickat mig en ængel som jag ska ha hær i Oslo, till ængeln var det ett jættefint kort och orden min syster skrev værmde verkligen. Alla borde ha en syster som du!
Just nu sitter ængeln på min byrå, vid fotændan av sængen och kikar lite på mig nær jag ska sova, innan jag somnar går tankarna till værldens bæsta syster. :)

Det ær mer som hænder i Oslo
men allt hinner man inte med att berætta
speciellt inte eftersom mitt bloggande begrænsas till
mina lunchraster på jobbet... suck..

Men
*jag har lyckats tappa min ena telefon i toan på jobbet, den øverlevdem tro det eller ej, men batteritiden har førkortats avsevært. suck. typisk mig
*jag har æven fått min førsta trikk-bot. Suger verkligen mucho grande, men that`s life you know. Nu ær den stora frågan mest om jag ska køpa månadskort i fortsættningen eller fortsætta planka?


over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag älskar min syster...... Tok mycket!!