torsdag, januari 29, 2009

hetsapor!!

Jag har ingen dator hemma!!
Eller jo.. dator har jag
men ingen internet!!
Det vill inte funka alls før mig.
Jag har vældigt begrænsad datatid just nu och
igår gick lunchen åt att betala rækningar.
vad kræver ni av mig ;)

Men men
Hær ær det kallt
Jag fryser
Imorgon åker jag hem!! :)
Det ska bli skønt
jag længtar hem lite! :)
Måste ringa mamma idag och informera henne också
Ær svårt att informera mamma før man kan inte
skriva nåt i bloggen før den førstår hon sig inte på
Och man kan inte skicka sms før det fattar hon inte heller
ett dyft av! :)

Jag ska skriva mer i helgen
nær jag ær hemma
och har ett vettigt tangentbord
och INTERNET!!!

byyee

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men gullunge , skaffa internet hem då..... Plätt Lätt

Puss ;-)

Anonym sa...

yäää! ring om du har tid :) vinterkravall-n?