lördag, januari 31, 2009

vem försöker jag lura?

Blogga mycket när jag är hemma i sverige?
Hur tänkte jag då
jag har inte tid!
Jag har haft en mysig dag med pappa på stan
och hunnit med en fika med kristin, inte så lång tyvärr
men det var kul att få prata lite med henne
Man ses ju inte så ofta nuförtiden
Jag måste säga att jag är lite avundsjuk på alla kravaller
hon får gå på, allt kul hon kommer ha när hon är med i
Fest-N.. och ja, stundentlivet faktiskt. jag gillade det :)

Nu sitter jag hos mamsen och ska snart åka hem
Jag ska bara handla lite mat på hemvägen, Norge
har ju noll matkultur, den stinker verkligen!!

Ikväll blir det mumsig lax med pressad potatis
Efter det blir det bio, vet inte vilken men biljetterna är bokade! :)

Imorgon blir det att sova länge och äta riktig mysfrukost!
Sen bär det av till Oslo igen!

CIAO!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Passa på ich njut nu när du är hemma och blir bortskämd!

Kram

Anonym sa...

yää. kort men intensiv fika :) kom snart hem igen! iaf i april :)