onsdag, februari 04, 2009

jag tvivlar

på att vi kommer skaffa ett eget internet
iaf inom den nærmsta framtiden! haha
Vi klagar och klagar och vill gærna ha internet hemma
men.. Jag tror att alla egentligen ær før snåla!
Snåla smålænningar vet man ju att det finns
men snåla østgøtar också ska ni veta! :)

Igår bakade jag kladdkaka, yummie ala big time
Før hundrade gången ringde jag till Linda
as always
jag tappar alltid bort receptet
jag borde kunna det i huvudet vid det hær laget men nej då
Men den hær gången (eller, ja, før hundrade gången också kanske)
Så har jag skrivit upp det på en lapp och lagt i min del i skafferiet
så nu kanske jag kan låta bli att råka slænga det
Kladdkaka med grædde, mums!

Jag undrar vad som hænde med att jag skulle bli lite
nyttig och sluta småæta? Jag har inte klarat en dag æn. Suck..
Jag kan ju inte riktigt træna och røra på mig som jag vill heller eftersom mitt revben fortfarande spøkar. It sucks. SUCKS!

Yeye. lunchrasten lider mot sitt slut och jag ska återgå till mina barn. Jag får gå hem kl 3 idag. Bara 3,5 timme kvar. Det kænns helt okej, att få gå hem medans det fortfarande ær ljust! :) Tyværr ingen sol idag, den tog ut alla sina krafter i måndags, men den laddar væl batterierna och återkommer imorgon skulle jag hoppas på!!

Haaaa deee!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tänker bara upplysa dig om att det fullkomligt forsar fram småländskt blod i dina ådror min kära lilla syster!