onsdag, december 17, 2008

visning

Om en timme ska jag och Tina på visning
den igår blev det inget med eftersom dom som hann dit ca 15 min
före oss bestämde sig för att ta den på stubben, surt som satan då..
men men, nya tag idag!
Vad tror ni om den här?
klicka om du är nyfiken;)

ett eget rum skulle inte vara helt fel
madrassen i vardagsrummet är okej alltså
men ingen dröm
dessutom kan syster komma och hälsa på
om jag flyttar, hon krävde ju ett bättre boende
kräsen syster jag har va? ;)
fyra stycken i en tvåa på ca 55 kvm är väl inget att gnälla om?!
massor med plats ju
stor toalett har vi också
OCH utsikt över go go baren
kan det bli bättre egentligen?! hehe

att gå på visning hungrig är ingen hit
så jag tänkte som så att..
en banan blir bra
mer avancerat får det bli sen
typ spaghetti och salt kanske..
den som lever får se

ha de

Inga kommentarer: