onsdag, december 17, 2008

visning avklarad


jättefin var den! (kolla tvn)
Men om en av Tinas vänner drar sig ur blir det inget
blir lite dyr på tre personer..
Men vi hoppas på att hon kommer
och tar vi lägenheten inngår alla möbler man ser
på bilderna OCH platt-tvn (kolla tvn)
yeees, verkligen nice!
jag hoppas på den, verkligen
dock tänker jag inte ta det minsta rummet, no way! ;)



matfrågan löstes
jag fann köttsoppa i min del av skafferiet
yummie
har gjort baguetter i ugnen också
lite mysigt såhär i mörkret och regnet
idag har det knappt varit ljust, jag blir deprimerad när
det inte är ljust, mörker, mörker hela dagarna
vinterhalvåret är ingen hit om man inte får snö...!!


nu ska jag vara lite renlig och duscha bort allt barnslem
jag har överallt!!
vet ni vad slem betyder på norska?
ELAK!!
hehe
råkade kalla en unge för "slemunge" när han dregglade
tur att han var så liten så han inte förstår!!

ha de!

Inga kommentarer: