tisdag, december 16, 2008

something new

här är vi
en ny blogg
samma jag
jag jag jag

jag är oteknisk, jag erkänner
jag har dåligt tålamod, jag erkänner
jag vill att saker ska ske på stubinen, jag erkänner
jag är rastlös, jag erkänner
jag är en ond person
jag övergav min gamla blogg
eller, jag kanske återvänder.. vem vet ;)

igår kom Willy hem med två påsar russinboller från jobbet
dom var till mig
till mig!!
idag har jag ätit två russinbollar till frukost
och två russinbollar till lunch
på eftermiddag åt jag två små yoghurtar
sockerchock, ohh yees..

påtal om ohh yees
(ska sägas på ett mkt speciellt sätt)
så pratar ju jag i sömnen
alla som sovit med mig vet att jag gör det ganska mycket ibland
Inatt hade Willy vaknat av att jag hade sagt
OHH YEES (på det mycket speciella sättet)
han hade börjat asgarva..
men det är ju kul att man kan glädja sina roomies :)

Inga kommentarer: