torsdag, december 18, 2008

kommentarerna?


Vi börjar med en bild av hur vacker man är när man gör en ansiktsmask
precis i detta tillfälle bilden är tagen bränner hela mitt ansikte och jag trodde
jag skulle dö. Men min första tank var dock:
"shiit, är jag såhär känslig?!"
har aldrig märkt något förr
men efter en stund slutade det (typ 30 sek)
och den gjorde tydligen likadant med Tina
undrar om den är skadlig?
Man kanske kan stämma body shop?
få massa med cash och glida resten av livet
dock fick jag ju inga men
det bara brände lite i 30 sek som sagt
men ändå?
och just ja! kommentarerna!!
vart tog dem vägen...?
sis?
anyone?
dissar ni min nya blogg kanske?
usch och fy i så fall!


nåja, till något annat.
nu är det nästan klart
depositionen inbetald och kontrakt skrivs ikväll
den 7e januari flyttar vi in i vår nya lägenhet!!! :)
jag är så sjukt inredningssugen att det knappt finns!
Tur är det väl att den redan är möblerad så att man
slipper de utgifterna och kan koncentrera sig på söta
små hyllor, krokar, växter (ska försöka få dem att överleva...)
kuddar, plädar.. jaa you name it
allt för att göra det hemtrevligt! :)
imorgon har vi nissefest på jobbet
(nej, ordet tomte existerar inte här....!!)
alla ska ha något rött på sig... hmmm..
blir svårt
funderar på o låna tinas röda strumpbyxor
hehe


nej ni, slänga mig framför tvn fram tills kontraktet ska skrivas låter inte helt fel!!


haa dee




Inga kommentarer: