torsdag, december 18, 2008

lägenheten

nu är det fixat
kontraktet påskrivet
fyra tjejer
mycket kläder
mycket smink
mycket tops
hehe
kan bli spännande

hyran blir inte dyr
eller
jämfört med Sverige blir
det ju det
men när jag kikade på att bo i en etta
eller bara ett rum hos någon fick jag ge MINST 5 000 kr i månaden
det blir mindre hyra för den här lägenheten per person
jag och tina får varsitt rum och de andra två ska dela
ohh yees.. :)

jag trivs så bra här i Oslo
jag vet inte om det sticker i ögonen på vissa att jag gör det
det verkar så
men jag trivs, det är mitt liv och jag gillar det
dessutom har jag heltidstjänst hela jan och minst halva feb
på samma ställe och avdelning. Efter feb visste chefen inte
riktigt var jag skulle vara, vilken avdelning och så
men det lutar åt att heltidstjänsten fortsätter :) :) :)
ska bli skönt att slippa vara vikarie på olika ställen och åka runt
och inte få heltidsdagar
när man blir ringd på morgonen så kan man få börja kl 8 eller 10
och i vilket fall så slutar man ändå kl 16.30
så det här känns bra
fick schemat i handen idag :)
I like it here..

o v e r a n d o u t

Inga kommentarer: