tisdag, december 23, 2008

julklappar



dagen före julafton
eller..kvällen
Det här är vad jag slitet med de senaste timmarna
slagit in paket
gjort julkort
och lackat paket!
Se så fina! :)
Imorgon ska de packas ner och fraktas till respektive öppnare, och sedan rivas upp. Vilet slit för ingenting. men kul är det! :) Sitter nu här med min kopp melonte, köpte lite te när jag var i stora staden och handlade förut. Skönt att vara hemma i Linkan där man känner till allting och vet var man ska gå för att finna det man söker!
Har även inhandlat en mössa, var 50% på allt stickat på wedins accent så jag var tvungen, brukar ju säga att jag inte passar i mössa men den här var så söt och skön så jag kunde inte låta bli!! Köpte även migräntabletter för min värdelösa huvudvärk som vägrar släppa, tog ett tag men nu tror jag de har börjat verka lite.
Nu ska allt skräp från julklappsinslagningen städas bort, sen ska jag hoppa in i duschen så jag får lite styrsel på mitt ronja rövardotter rufs tills imorgon.. Sen blir det sängen, är trött som tusan. Tågresan och julhandeln tog på krafterna!!
Försöker även förtränga att jag ska jobba på juldagen, men ser även lite fram emot den för jag ska träffa Ida efteråt!!! ÄNTLIGEN!
Sprang in i Fredrik på stan också, fick en bamsekram som jag verkligen behövde! Är så tråkigt att ha alla nära och kära här hemma när jag är i Oslo. man saknar dom ganska mycket...
Men men, nu måste jag sluta blogga, för som sagt, jag är hemma, så det sitter en viss Mr och tjatar på mig, att man aldrig får blogga i fred!!! :P
GOD JUL PÅ ER ALLA GLADA!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hoppas du varit snäll och får något tillbaka också då
:)