fredag, december 26, 2008

försök slå den här

var på sjukhuset igår
diagnos; öron-, ögon-, och bihåleinflammation
ev halsfluss
kul
jätte
pencillin i tio dagar( tre gånger om dagen), det är alltså fram tills dagen innan jag börjar jobba i Oslo igen.. Jag fick även ögondroppar som ska tas tre gånger om dagen och slemlösande för bihålorna som ska tas två gånger om dagen... . ohh jaa
jag känner mig som en levande död, jag orkar inte röra på mig
men nu ska jag göra en kraftansträngning och åka hem till mamma och byta en tröja på vägen.. ni ska bara veta vilken pärs det är!
over

1 kommentar:

Anonym sa...

ooja! jag vet. även om jag inte är lika sjuk som du (inte i huvudet) så är det lika jobbigt.
Det värsta är att tvätta händerna, gör så fruktansvärt ont när man får vatten på sig! KRYA PÅ DIG! bra med penicillin