lördag, mars 13, 2010

Kambodja

Kambodja ar ett land utan trafikregler.
Det finns trafikljus men att saga att de foljs slaviskt ar att ljuga.
Polisen star i korsningarna ibland for att fafolk att sluta gena i svangarna, sluta att kora pa fel sida etc etc. Safort polisen aker darifran sa ser allt ut som vanligt. Jag tror dom gillar det. Slapp in en tuktukforare i stockholms stad och efter 2 minuter har minst 20 bilar kort in i varandra. Jag lovar.

Har kor man i full fart in i korsningar och den som bromsar sist, vinner. Han far kora forst. Pa nagot satt kanner man sig ada inte helt livradd nar man sitter dar bak i tuktuken, underligt nog har de ganska bra kontroll pa sin omgivning.

Jag skulle ocksa vilja kora sahar, jag tror jag ska borja med det.
Satta Sverige i skrack genom bilkorning ala Asia.

Synd att jag kommer fa dryga boter da bara.

Inga kommentarer: