måndag, oktober 12, 2009

Nu ska vi FIRA!!
Min kamera har äntligen krrupit fram ut sitt gömställe
jag har saknat den
jag visste att den fanns någonstans, men bara inte var.
Inte lustigt jag inte hittade den när den låg i hyllan
i gästrummet i SUNNE. Hallå liksom?! Varför skulle
den absolut gå och lägga sig och sova där när vi var där sist.
suck, dumma kamera. Men nu när vi var där så kom
den framkrypande och såg rätt skamsen ut.
Han berättade även att han nu kommit på att han är mörkrädd,
att det var läskigt med alla hundar i huset och att han aldrig mer
ska gå för långt ifrån mig.
Om det inte vore för det att jag faktiskt måste ha med honom på resan
så skulle jag med glädje lämna honom hemma.
Jag har ju varit orolig för sören!
Det är inte lätt att vara ensam kamera i den här världen ska ni veta.

Inga kommentarer: