onsdag, februari 11, 2009

this sucks

big time..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen aning om när jag kan komma iväg till Oslo... Börkar jag instruktörsutbildningen nu oxå så kommer jag få ännu mindre med tid.... Jag ska maila honom.. Var det syster , systerskap , systrar vi funderade på?!

Anonym sa...

bli frisk hörru! mycket vitlök o apelsiner i mängder! Hm ja det blir efter den 17e april iaf.. puss

Anonym sa...

Jag har mailat honom nu och hoppas på att han inte är helt uppslukad av sitt bröllop.

Ska vi göra det på samma ställe då... Då måste vi isf tajma in så vi befinner oss på samma ort..

Anonym sa...

Förresten har vi lagt in en ny Gästbok på hemsidan... den är sorgligt ledsam och trist om jag jämför med den andra. Men förhoppningsvis så slipper jag allt spam i den

Anonym sa...

Bitter??tSSS , INTE DET MINSTA.. JAG BARA SAKNAR MIN GAMLA GÄSTBOK SOM VAR HEMMA SNICKRAD OCH ALLDELES UNIK!!!


caps lock.. Hoppsan

Anonym sa...

Ja på sommaren har jag inte en tanke på att göra det... det måste bara stämma så det inte krockar med en massa tävlingar...Mars är det instruktörsutb. April , kanske kan funka... Maj är nog helt kört. fast jag vet f*n om jag vill tatta mig i Oslo!!! Isf måste du hitta ett ställe som är bra.... Annars min lille vän så får du pallra dig till sthlm , för där finns det många bra!