tisdag, februari 10, 2009

no fucking comment

det är helt otroligt hur mycket man bloggar
när internet beslutar sig för att funka och när man
är hemma hela dagen. sjukt. sjukt. Sjukt.

helt onödiga saker också
vem vill veta
att min näsa rinner?
eller

att jag har dunkande huvudvärk och kanske lite feber?

alla andra här sitter och äter lax oxh snackar skit
Moa, Dans bättre hälft är på besök.
Det är middag, trevligt och socialt.
jag är inte social
jag är sjuk
nu sitter jag i fönstret vid datorn
om 2 min ligger jag återigen i soffan med täcket
uppdraget till hakan och inte någon ork att byta
kanal på tvn. jag är ynklig idag.

over and out alla ni andra sjuklingar där ute
vi måste hålla ihop.

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackrs stackars sjuka lilla dig.. Jag pratade med pappa igår , han tyckte också synd om dig. Sen skrattade vi lite elakt och funderade på om du verkligen är släkt med oss ;-)

Ang tattoo , så har jag helt glömt att fråga Micke ang grekiska... Ska göra det , men nu tror jag han har fullt upp nu för han gifter sig på lördag.. (Oooops jag måste hitta present och kort att skicka)