onsdag, februari 25, 2009

mitt i veckan

Snart är ännu en vecka till ända, jisses vad fort det går!
Imorgon förlorar vi vår nyvunne roomie Dan, han har fått jobb hemma
i Sverige och flyttar hem. Vi kommer alla att sakna vår lilla Dan!

Från och med Måndag är jag fast anställd på mitt Dagis :)
Är fortfarande ett litet osäkert kort att bli utköpt från bhr
men det ger mer pengar och det är en viktig faktor! Jag är
ju trots allt här för att i ett senare skede komma hem med lite cash!

Eftersom jag och Jessica var på SATS i söndags och köpte gymkort
så var jag tvungen att gå en sväng till gymmet idag. Ska man punga ut
med en förmögenhet varje månad så ska man minsann få valuta för
pengarna. Imorgon ska jag och J på möte med vår personliga träningsvägledare!
Haha, det ska bli spännande, jag är så sjukt otränad nu. Jag blev ju sjuk för nästan
fyra månader sen för första gången och för två månader sen knakade jag revbenet.
Det är fortfarande inte bra, men bra nog för att träna kondis, rumpa och lår! :)

Saknar er där hemma!!
Ida, you are my angel
Sis, jag väntar på ditt besök, men kom när det är fint väder!
Paps, helgen var kanon!
Mams, väntar även på ditt besök, skaffa kattvakt!! ;)

over and out
nu ska jag slänga in allt jag stökat till i diskmaskinen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag käkade också hemgjorda semlor igår , de var alldeles ljuvliga!! Nu ska jag ställa mig och stampa lite på min crosstrainer!!

Love ya!!!

Anonym sa...

Civilisationen den här gången kommer att bli Gävle