tisdag, februari 24, 2009

efter helgen

Nu har papsen varit hær och hælsat på
Tyværr var vædret emot oss lite før det snøade vældigt mycket hela helgen.
Men vi hade jætte trevligt ændå! Vi tog en tur på stan, jag shoppade en trøja
på rean, rea ær alltid kul! Jag introducerade pappa før trikken så vi kunde ta oss runt i Oslo på smidigast sætt :) Vi var och besøkte bygget på holmenkollen, ær ju ingen existerande backe dær før tillfællet, men bygget var kul och se det också. :) haha
Som pappa sa, ær man i Oslo måste man sett holmenkollen, och jag har ju inte varit dær førr. Så ett bygge ær bættre att se æn ingenting! På væg till holmenkollen funkade inte væxeln før T-banan så vi fick backa en gnutt. Alltid hænder det något æventyr! :)

Vi var æven ute och åt på bra restauranter men tog æven en mysig fika hemma hos mig med kaffe/varm choklad och ostmacka. En salami macka slank visst ner också før min del iaf, før pappa hade køpt værldens godaste salami! Och i tunna skivor var den också, helt perfekt!

Det finns massa mer att berætta men nu ær min rast slut och jag ska återgå till jobbet! :)

over and out you guys

Inga kommentarer: