torsdag, januari 15, 2009

torsdag på rostedsgate

nu sitter vi här
i vår nya lägenhet
vi har bott här en vecka nu :)
vi kikar på sex and the city boxen
dock har jag ju redan plöjt igenom den
när jag var på praktik i tranemo in the good old days!

jag måste erkänna en sak
det var 50% på STRESS idag så jag kunde inte låta bli att springa in och köpa en nikita genser (norska för tröja;)...) jäävligt snygg, och lång! så med leggings till blir det väldigt vackert då!

idag har jag jobbat
gick ganska bra
så jag klarar imorgon också och sen så har jag en
hel låång helg på mig att läka lite
ska inte röra många fenor i helgen

förra helgen blev det ju utgång på Club Z
med mycket dans och en hel del P3:s... :)

nu blir det fiskpinnar och potatismos!!
la all min energi på kyckling med soltorkade tomater igår
så idag blir det lättlagat!

haaa deee

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fiskpinne!!!

Anonym sa...

för systers andra läsare vill jag bara berätta att när hon var ett litet kissblöjjemonster , så ringde hon hem tiiiidigt tiiiidigt till sin stora syster en bakfyllemorgon... Telen ringde straxt innan 6 på morgonen , monstret måste ha lyckats trycka på snabbval eller senst ringd ner... När syster mkt medvetslöst lyfte på luren hördes ett chipmunks tjatter och sen säger rösten "FISKPINNE"... skrattade , lade ifrån sig luren och tultade iväg ivirigt pratandes med sig själv.... Thats my sis!!!