onsdag, december 16, 2009

tillbaka

jag har inte orkat skriva här på en stund.

Det har varit mycket små skit och tankar som blivit större och knasigare.
Att få reda på att människor inte var de man trodde tar alltid hårt,
vad är det för fel på folk? Varför ska man säga en sak och mena en annan?
Vad hände med ärligheten som de själva förespråkar något så innerligt.
Dåliga människor är inget jag vill ha i min närhet.

På fredag ska mitt kontrakt skrivas över och efter det
slipper jag förhoppningsvis tänka på lägenheten, mäklare som är svåra
att få tag på and so on...

Idag fick jag julklapp och avslutningspresent från jobbet.
Fick en resebok om Australien! Top noch!
Och så var jobbet så givmilda att de gav alla anställda ett presentkort
på olika köpcenter på 300 kr. Där blev jag lite överraskad faktiskt,
hade nog mer tippat på en chokladbit. Men i dagens läge så var det trevligt att
få en kul överraskning.

Ikväll väntar vinterpromenad och fika på Nero tillsammans med Fredd.
Sen ska han iväg på middag, är ju lite avundsjuk på att han får restaurangmat
och inte jag! Får fixa en gourmetmiddag själv!

Om en vecka är det dagen före dopparedagen, jöss så fort allt går.
Snart åker vi.
Om man inte räknar med idag så står vi på arlanda om 21 dagar och är
redo för the trip of our lives!

TJING!

Inga kommentarer: