söndag, november 22, 2009

Nu är vi hemma från vår helg i Sunne, har varit jätteskönt att bara slappa hemma på "gården". Har faktiskt tagit mig tid att ladda upp lite bilder från min kamera också, de i förra inlägget var tagna med Elisabets kamera.

Dags för promenad i skogen, på med de vackra stövlarna, de
behövdes efter en veckas regn kan jag lova!

Shila blickar ut över grusgropen, vi är högt uppe!

Elisabet tar oss ännu högre upp, vilken utsikt!


Idag var det dags att bada efter gårdagens hopp i gyttjepölar.
Lilleman bönar och ber om att få slippa, en kram kanske
hjälper lite på traven!?

Tillbaka i Oslo, Fredde avslutar dagen med en ansiktsmask,
jag också visserligen, men eftersom det är jag som håller i kameran
får ni njuta av denna bild!


Imorgon är det måndag igen. Jobb, jobb, jobb.

Inga kommentarer: