söndag, oktober 04, 2009


Kanelbullens dag!!!

yummie:)


igår var jag och Emilia och svängde våra lurviga på Ola
det var trevligt värre måste jag verkligen erkänna. Att äntligen få komma ut och dansa och inte bara sitta vid ett bord med öl och försöka skrika till den på andra sidan, ser verkligen inte charmen i det.


Idag är det kanelbullar som gäller för hela slanten, OM jag orkar ta mig till bunnpris och handla, skulle ju självklart skaffat allt jag behövde igår om jag hade varit lite smart. Alla affärer stänger ju på söndagar, bara en del skitaffärer som är små, trånga och jävliga som man kan gå till.

har självklart lyckats få ont i halsen också. Visserligen ett litet söndagsfenomen men idag var det inget kul alls, jag fasar för att Karins streptokocker har krupit över till mig, nu håller vi tummarna för att det inte är så. kom igen. håll tummarna.



Inga kommentarer: