tisdag, augusti 11, 2009

vet du vad, jag skiter i det där nu. I´m done!
jag lever ett eget liv, mitt liv, som jag själv ska utforma och må bra i
varför ska det grymtas om alla val man gör?
_________________________________________________

I helgen åker vi till Sthlm. Blir en lång resa men när man har bra sällskap
så underlättar det en hel del. Jag hoppas på att få slippa köra och mest
få sova! Man får inte vara dum!

Första veckan på jobbet nu, jag vill bara få den överstökad, få den att försvinna.
Men samtidigt vill jag inte att tiden ska ticka på och bli till höst och vinter.
Eller ja, hösten som den är när alla löv har färger i alla möjliga skalor, när solen
ligger på, man fortfarande har sin skinnjacka men kanske bara med en lite tjockare
halsduk till (och så förstås mina obligatoriska lovikavantar) och fortfarande kan
sitta ute och dricka sin Mocca men sen hur det ryker om den. DEN hösten är underbar!

Men nu är det bara början på Aug och jag hoppas på lite mer sommar faktiskt!
Det är mycket fläng nu ett par helger också och då orkar vi ju inte med massa regn och tråk!
Nu i helgen är det som sagt sthlm
Helgen efter det bär det av till vingåker för födelsedagsfest/kräftskiva
Sen närmar sig ju faktiskt min 21 års dag med stormsteg, en månad kvar!

önskelista: pengar, pengar och åter pengar till min RESA!!! :)
så, där har ni den! svårare än så är det inte! haha

___________________________________________________

det kan inte bli bättre
jag mår bra
jag vet att du finns där
vad skulle jag göra utan dig?

___________________________________________________

Inga kommentarer: