torsdag, juli 30, 2009

nu ni flickor och pojkar
semestern med paps och sis är över
det har varit mkt trevligt
med mat, minigolf, söderköping, granliden, shopping etc etc :)
idag övergav sis oss och åkte till Motala
där hon ska svänga sina lurviga i helgen
hon kommer bli 20 igen under lördagskvällen tror jag minsann! ;)

Jag har suttit vid datorn i flera timmar här nu samtidigt
som jag gjort avbrott för tv ibland
men jag börjar minsann komma fram till vilka land
jag vill besöka under min resa!

Australien, Nya Zeeland, Indonesien, Vietnam och kambodja
jag vet faktiskt inte om mer hinns med på de tre månaderna
jag tänkt vara borta, man vill ju hinna se och njuta också! :)


over and out you guys

2 kommentarer:

Sis sa...

Har från säkra källor att jag tydligen bara kommer vara 18 i morgon..... De du!!!

Anonym sa...

Jag var tom bara 17.... Uppdateringen kommer när jag mår bättre!!

//Sis