tisdag, juli 28, 2009



Min syster tyckte jag skulle slänga in lite Oslo bilder nu när jag är hemma och har ett vettigt internet, så jag gör min älskade syster till lags och slänger in lite pics innan jag drar in till stan och träffar henne och kusin camilla.. :)

Jag börjar med en gorgeus blåsfiskbild tagen dagen till ära för att väga upp alla surbilder syster fick på mig igår i sörping.. Inte lätt att vara glad när man måste stå och kisa mot det äckliga ljuset juuu!





















Här har vi världens bästa Milla och hennes roomie Johanna på midsommarafton hos mig!! :)
vackra som få!
Johanna har på sig min midsommarkrans. Kransarna bestod av köpeblommer och blommor Milla varit och snott i trädgårdarna på frogner. västkantsblommor med andra ord.. ;) faancy!!
(vi fick massor kommentarer för våra fina kransar ute på krogen sen..hihi)












Tina och Jessica fick inga kransar men nöjde sig med en vacker blomma bakom örat! :) beautiful giirls!
























Mina vackra, ENORMT GODA kanelbullar jag bakade i vintras och som tog slut ganska fort.... :)



















Dan och Karin satt mest och latade under tiden bullarna bakades men så var ju Karin sjuk också så hon hade faktiskt lov att vara lite off.. Men DAN däremot.. han kunde hjälpt till lite iaf ;)


















Fredde hjälpte till, ovärderlig var han! Han lade upp bullformarna på plåtarna...!!! haha





Här står jag i alla snö och fryser uppe på frognerseteren. Där hade dom världens godaste äppelpaj, värmde mig även med en varm choklad. Var kanon mysigt!!







Fredde frös inte lika mycket som jag, men så är han ju inte heller blåblodig ;)








snö, snö, snö....!!










Anna och Anders hos mig på förfest.











Tiffany och Fredde slåss om min lovikavante..








... Tiffany vann...













Det var det jag hade att bjuda på. Midsommar är de senaste bilderna jag har och den kvällen blev det inte så många av olika anledningar.. :)
Kommer lite fler bilder under sommaren hoppas jag.
jag och Emilia ska ju på roadtrip och den måste ju dokumenteras in i minsta detalj ;)
haa dee...

Inga kommentarer: