onsdag, maj 20, 2009

långhelg

pingsthelg är det va?
Jag är i vilket fall ett riktigt offer för "den händelselösa dagen"
Jag sitter fortfarande på jobbet
Jag slutade jobba för 30 minuter sedan
gaah..!
Gud! Ge tillbaka mitt liv jag inbillade mig att jag hade!

Idag sprang en ungen bokstavligt talat in mellan mina ben
när jag sakta men säkert promenerar framåt, klart som fan
jag snubblar över ungen, men ungen lägger sig på golvet,
tittar väldigt anklagande på mig och börjar sedan stortjuta!
åååh, klart det var mitt fel, dumma mig! Jag borde ju inte gått
där ungen tänkt springa. fy fy fy..
Idag har det varit allmän revolt på jobbet, barnen kommer
ra över vårt samhälle en vacker dag
jag lovar, då kommer kostymnissarna inte ha något att säga till om!

är förresten sams med tele2 i Norge nu
men tro fan att tele2 hemma i sverige ska börja
dumma sig med fakturor igen!
Stryp mig långsamt....!!!


2 kommentarer:

Syster med hund sa...

Snart beger jag mer ner mot civilisationen , håll tummarna för oss i helgen!

kristin sa...

pingsthelg var det ju inte då.. utan kristi himmelsfärd :)