onsdag, maj 13, 2009

en uppdatering av livet

tänk så skönt det skulle vara att ha en "refresh" knapp på livet, sweet!

Om det är någon nyfiken filur som faktiskt undrar
vad jag pysslar med i livet för tillfället så tänkte jag uppdatera lite på den punkten.

Jag jobbar, fortf på dagis.
Jag tränar
Jag dricker lite öl
Jag drickerlite kaffe
Jag njuter massor av solen när den är framme
Jag bråkar med Tele2, men är nu sams med dom
och får tillomed 50 kr ringtid i kompensation.
Tusen ggr bättre än när jag bråkade med dem sist.
Dessutom var de trevliga den här gången.
Jag sliter fortfarande med förkylningar som kommer och går
Jag lyckas äta lunch om dagarn för ca 9 NOK. inte varje dag dock!)
Jag knyter nya kontakter och börjar mer och mer bygga
något som faktiskt kan liknas vid ett LIV här i Oslo.


Just nu sitter jag i soffan, med datorn i knäet, That 70´s show på tv, har slängt in en tvätt i maskin och ska bege mig iväg på träning (spinning)om 45 minuter.

Live with it, Like it, Love it.. ohhh jaa...

Mycket mer blev det visst inte för stunden
ciao

1 kommentar:

Syster sa...

Med din syster är det bara bra. Våren har ju äntligen kommit hit upp också!!