söndag, april 05, 2009

söndagar i Oslo

är inte mycket att hejja för
allt är stängt!!
Jag som oftast är på bra shoppinghumör på söndagar
ni vet, strosa i solen, ha en kaffe i handen och små kika
lite i alla spännande butiker. ahh, thats nice.
men nej då
i oslo är det vilodag på söndagar...
kan vara skönt, faktiskt, jag erkänner
men idag har jag ett sånt sjuukt shoppingsug!
Tur att bodyshop på Oslo S hade öppet så jag kunde
shoppa en burk ansiktsmask! :) stilla suget lite

Annars har söndag varit super än så länge.
Sol, kaffe, trevligt sällskap.. ahhh!
jobb imorgon igen då, men bara tisdag också och sen
bär det av hemåt!!
lite kluven, som vanligt. Men det är alltid kul
att komma hem och träffa mossan och fassan ;)
men alla vänner har ju flytt staden, so what to do?!

nej ni, ut i solen med er
det ska jag! haaaa deee

1 kommentar:

kristin sa...

yeah! det måste vi :)