fredag, april 17, 2009

maaahhhh!

jaaaa!!
jag vaknade imorse och kände att det elaka, ondskefulla parasitviruset börjar släppa taget om min kropp! yes, yes, yes! Jag skulle kunna krama någon, om det bara vore någon här! Men nej då, det får bli Anna som får råka ut för den misshandeln sen. För eftersom jag känner mig så jävla frisk så ska jag ut en sväng i solen och köpa ett par träningsbyxor.. börjar tröttna på att vara hemma ensam nu.. uhhh...

Min älskade Milla åker till Sverige idag (dålig stil, DÅLIG STIL!) usch och tvi, hon borde vara här med mig.. but, I love her anyway. yee.


Liseberg. snart sommar. åhhh. lääängtar

1 kommentar:

jimbodiny sa...

Fan du verkar ju vara sjuk jämt och ständigt. :( Hoppas allt är bra i Oslo iaf och att ni har lika skönt väder där som hemma i Linkan. =)