söndag, mars 29, 2009

Linköping är ju ändå Linköping

På många sätt är det underbart att vara hemma igen.
Skön säng, god mat, familj och vänner..
Men man inser rätt fort att ingenting ändras..
Linkan är inte såå jäkla kul alltså..

Jag säger alltid att jag kommer säkert flytta tillbaka hit en dag när jag är gammal och grå (eller på väg att bli) och det tror jag på också. Men just för stunden har jag gjort mitt här har jag en känsla av, nu är det Oslo som is the shit och senare blir det världen! Jag längtar tills jag tjänat lite pengar så jag får ut och resa lite, damn så kul det ska bli! :)
Det är alltid skönt att komma hem, men det är alltid skönt att åka iväg igen.
Prova sina vingar ni vet :)
Och mina vingar håller ganska bra, jag börjar lära mig det där med att vara lite vuxen.
hehe..

Imorgon bär det av till Oslo igen, jobb på måndag 6.45 yeees! eller nåt, jobba är ju inte alltid det roligaste faktiskt. En ledig dag i vackert väder slår det mesta.
Men man ska tydligen vara glad med att man har ett jobb i dessa tider så jag ler mest och är glad över att pengarna rullarin på kontot.

Nu ska jag soooova..

Over and out linköping

2 kommentarer:

Syster sa...

Jag tror inte att jag kommer flytta tillbaka till just Linköping. kanske i närheten så jag kan ta mig dit inom en rimlig tid... men nej , Linkan och jag är färdiga med varandra sen många år tillbaka!!

Det är lagom att åka dit och hälsa på

kristin sa...

när kommer du tillbaka? hade gärna följt med ut men det var lite svårt när jag var i prag :) kramis