måndag, mars 02, 2009

here we go again

en ny vecka
klockan ringde 05.55 imorse
på något sætt kænns det bættre att sætta klockan på 06.00
øn 05.55 faktiskt. Kænns inte som att man går upp såå tidigt då.
Men dom dær fem minuterna gør mycket. Igår var jag så trøtt,
jag visste att jag skulle ha svårt att komma upp ur sængen. Så jag la fram
klæder, gjorde mackor till frukost och fixade færdigt matlådan. Denna otroliga
framhållning gav mig extra sovtid på hela tjugo minuter!! Helt otroligt.
Imorse var det alltså bara att hasa upp, klæ på sig det som låg framme,
hasa ut på toan, skvætta vatten i ansiktet, borsta tænderna, hasa vidare ut i køket
och slænga ner frukost och lunch i væskan. Færdig før avfærd. otroligt.

Det snøar hær igen
Jag blir galen
Helt galen
Vill ha vår!! :)
Dessutom ær min rast slut om fem minuter och då ska jag ut i snøn.

ge mig styrka

___________________________________________________

can you please tell me what`s on your mind?

Jag var førresten ute i helgen
Med jobbet på fredagen och med vænner på lørdagen
Galet kul
Jag har ingen røst, barnen undrar varfør jag pratar så lustigt
Vad svarar man en fyraåring? Att man skrikit sig hes på en skummig
krog, med høg musik och dålig belysning? hehe nej.
Då skulle nog inte førældrarna bli så glada!



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är ledig idag jag...... Här är det f*n i mig snöstorm!! USCH!!!