tisdag, februari 10, 2009

tuesday

som sagt
det är synd om mig
jag är sjuk
jag gnäller

men mitt i allt
så har dan och jessica
köpt en dammsugare till oss idag
ohh ja.
lycka
vi kan börja städa bort vår skit
sweet

jag sitter och funderar på vart jag vill resa
jag har inte kommit så långt i mitt planerande
men
australien, new york, barcelona, london, jamaica, bali, kroatien och costa rica står just nu på listan, några ska strykas och några kanske tillkommer.
men jag har ett par månader på mig att betämma mig :)

jag ser verkligen fram emot min resa, när den än blir. It´s gonna be perfect :)

over and out bitches ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

fan tråkigt att höra att du blivit sjuk igen :(

semlan jag åt var köpt från café gyllen. :) har bara sett reklam för Weeds då och då, får väl ge det en chans. ;)

jag har sett din far några gånger på hockeyn faktiskt =D