torsdag, februari 19, 2009

snø

Ja sis, barnen sover i snøn. Vi begraver dom i snøn så vi slipper høra dom :p

Idag har det snøat hela dagen. Verkligen hela dagen. Fortsætter det såhær vill jag inte ens veta vilket kaos som kommer møta mig imorgon nær jag ska till jobbet. Børjar 6.45 också, øppnar dagiset, kan vara bra om trikkspåren bestæmmer sig før att INTE krångla imorgon.

Nu ska jag hem och baka kanelbullar. Vi har ju ætit upp næstan varenda bulla jag bakade førra helgen, och pappa kommer ju nu i helgen. Dessutom har vi karneval på jobbet imorgon och då har vi bakat "boller". Mmm yeeah right, goda bullar då. bara deg. ingen fyllning, inget pærlsocker. Så då sa jag att jag minsann skulle hem och baka ikvælll så att iaf de vuxna fick smaka lite RIKTIGA KANELBULLAR imorgon :) hehe, man ska aldrig sæga sådær før då blir man ju tvungen att hålla det! Men men, bullar ær gott.


Imorgon kommer papsi! yeeeyyy!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag visste att de var konstiga i Norge. Karneval och torra bullar.. Mums!!!! Tur att du gör riktiga.. de är verkligen konstiga i Norge.
Ha det toppen kul i helgen med paps

Hälsa papi att jag tagit ett steg in i vuxen världen.. det står mer om det i min blogg