måndag, februari 09, 2009

jag suger, big time, på att uppdatera.

Blogga blir inte riktigt till någon prio nær internet hemma suger
man kollar mailen och hoppas att internet inte ska rasa så man faktiskt kanske møjligtvis hinner svara på något vældigt viktigt mail som man egentligen borde svarat på før jææættelænge sen men inte kunnat før att INTERNET SUGER!! ohh jaa, dær kom agressionen ut! hehe, nej vars. Jag bryr mig inte så mycket øver att inte ha internet konstant. Det ær rætt skønt. vældigt skønt. Jag har det ju på jobbet nær det ær dags att betala rækningar och annat viktigt.

Helgen har varit toppen :)
Fredag var det lugnt, långpromenad och film. Lørdag var det taco dinner med gænget minus Tina som ær hemma, sen blev det visst lite vin och utgång till Hard Rock Cafè. Vældigt vældigt kul. Kom dock dit ganska tidigt, eller jag hade ju glømt mitt leg hemma ( eller rættare sagt LÆMNAT det hemma før att jag INTE skulle ut, jag hade bestæmt mig! men jag ændrade mig visst :P) så jag kom lite senare, då var det dans som gællde, all night long :)
Søndagen spenderades i sængen till halv tio, men upp och ut på promenad, var inte lika hurtig som jessica och karin så jag føljde med till holmenkollen, vædret var før dåligt tyckte jag. Ræckte med promenaden i stan.


Nu børjar min rast gå mot sitt slut. Jag slutar 14.45 idag så då ska jag hem och slænga mig i sængen. Vaknade med værldens huvudværk i morse som inte gett sig trots X antal panodil..


over and out snøgubbar :)

______________________________________________________________________________________________________________

you think you know someone well
one day you will realize
you don`t
it sucks

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du suger. men det är okej :)