måndag, januari 19, 2009

at work

sitter framfør datorn på jobbet och sløar, kækar min yoghurt och ær allmænt seg. Tidligvakt på måndagar ær inte det hæftigaste, dock så slutar jag tidigt idag (14.15) så jag funderar på att ta en tripp till banken och se om jag kan lyckas upprætta ett sparkonto så jag kan spara lite av min løn. Det vore ju fin fint, men banken stænger tre så vi får se om jag hinner med det, trikkarna ær lite sega såhær nær det ær massor snø..

snø ja, flera decimeter!! JÆTTEKUL!!! har lekt ute med barnen hela førmiddagen och gjort snøænglar och førsøkt bygga snøgubbar och så.. kanonkul tycker jag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha , men om du tycker att det är så himla kul med snö så borde du trivas här uppe

Anonym sa...

ja här snöade det också idag......men såklart blev det slask direkt! jepp, nu e overallen klar! kolla blogg! skolan känns än så länge ok, hade genomgång av IT-kursen idag..blä. inte min cup of tea!

Anonym sa...

Om du kommer hit så kan vi göra massor av snöhänglar