söndag, december 21, 2008

söndag

söndag är det visst nu
00.35 står klockan på
jag fick sova till 21.30 förut
då kom erik och robin in och besökte oss
sen dess har jag varit uppe
vi sitter och snackar skit
en och annan öl har slunkit ner i de andra
jag har dock hoppat det erbjudandet
och tog en ostmacka med skivad vitlök på
tina lurade i mig att det skulle vara bra
så jag hoppas på att det kanske hjälper
var inte så hemskt, jag gillar ju vitlök
men tydligen luktade jag rätt mysigt efteråt
fick jag minsann höra

nu sitter willy och spelar gitarr
i like
det är ju lasse låtar som gäller
och det är bra såhär framåt nattkvisten när
sängen kallar.. :)
imorgon blir det ett besök till marknaden vid blå
med joel och tina
perfekt julklappsställe måste jag verkligen säga
dom har så mycket kul saker där!!

är dock lite ledsen för att det inte blev julmarknad
i ga linköping iår
blev visserligen inte förra året heller
trots att jag bodde där och var i stan typ jämt.
hehe


Men alla, sov så gott
jag slocknar snart..

o v e r a n d o u t b i t c h e s

Inga kommentarer: