lördag, december 20, 2008

lördag med sol

yees.. äntligen sol
både igår och idag har den tittat fram
jag blir så glad, så glad!! hehe
Men känns lite skumt med massa plusgrader sådär 4 dagar innan julafton!!

Imorgon ska det inhandlas ännu en julklapp
och så ska jag avsluta inköpen på tisdag hemma
i lintown, kommer bergis vara mucho folk men vad
utsätter man sig inte för för att kunna ge sina nära och
kära en liten klapp på dopparedagen! :)

jag längtar hem lite nu faktiskt
eller ja, ganska mycket
ska bli kul att få träffa alla igen..

just nu är det bara jag och Willy hemma
vi är så j***a sociala när vi är ensamna hemma
vi sitter vid varsin dator och stirrar in i skärmen
hehe, väldigt trevligt!!
jag funderar dock på att skippa datorn om ett par minuter
krypa ner under täcket i soffan med en norsk kalle ankas pocket
och bara mysa. Försöka få bort förkylningen som plågat mig i två
veckor!! jag blir galen på allt snor...

När jag orkar ska ni få se ett kort på min fina
present till mitt kollektiv som jag faktiskt tillverkat på dagiset... hehe ;)
men det blir imorgon eller nåt
för som sagt
kalle anka väntar
han sitter här bredvid och tjatar på mig
bäst att göra honom till lags..
men jag har fått lova att bläddra försiktigt och att
inte hålla fingrarna i hans ögon när jag håller i pocketboken


love



[Att långsamt, långsamt
åh, så långsamt
Så vann vi våra nätter tillbaks
Långsamt, långsamt,
åh så långsamt
Så gled vi in i minnet, gömda längst bak
Det som var du och jag]

Inga kommentarer: