tisdag, december 30, 2008

bihåla = bismak

det var ingen som upplyste mig om att jag skulle ha en äcklig bismak på allt jag stoppar i munnen nu när pencillinet börjar verka på bihålorna.. uääälk. Och inte nog med den ständigt äckliga smaken i munnen, idag, en stund efter att jag tagit pencillinet, så fick jag en stor våg av ännu äckligare smak i munnen, jag visste knappt var jag skulle ta vägen!! uhhh.. men men, bara jag blir frisk kan jag stå ut med detta ett litet tag.

Det blir inte mycket nyårsfirande för min del, jag vill helst bara ligga under täcket och sova. Nyår är överskattat, mkt överskattat. Visst, god mat med vänner eller familj och sen kika lite på fyverkerierna kunde ju vara trevligt men.. jag har inte ens lust med det. Jag vill bara ta det lugnt och låta alla infektioner gå ur kroppen så jag blir frisk... !! det är prio ett just nu!

over and out friskusar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska återgå till det glada 80-talet i morgon.... Iklädd neonrosa benvärmare. Saka bli riktigt kul , då jag under den tiden var synthare och ständigt klädd i svart

Anonym sa...

Nope , inget mess har trillat in i min mobbe!!

Älskar dig!

Anonym sa...

frisk är smart att bli..
äh, sj hade en drive med resor från 25 spänn. sökte resa till sthlm (jocke) och fick det till 25,men då gällde det enbart för resan till herrljunga, sen normalt pris. jävla sj. luras sådär!
imorrn drar jag till arvika, fira nyår i goda vänners sällskap. Hoppas du blir kry snart! STOR KRAM

Anonym sa...

Usch...
Hoppas du får ett så bra nyår som möjligt :)

Gott nytt år!